środa, 13 lutego 2013

Wyróżnienie od Ani :)



Dostałam wyróżnienie od Ani Krućko, Aniu dziękuję Ci bardzo, nie wiesz ile radości mi tym sprawiłaś :)

To wyróżnienie posiada pewne zasady, które są ogólnie znane, ale powtórzę:

każdy nominowany blogger powinien:
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Teraz siedem faktów  z mojego życia:1/ staram się być zorganizowana, tylko dzięki temu mogę pogodzić dom, pracę i pasję, 2/ czasami muszę się wygadać, ale potrafię też słuchać, 3/ marzą mi się "wakacje życia", najlepiej na jakiejś egzotycznej wyspie :), 4/ jestem z pod znaku Wodnika,5/ czasem zaczynam 10 rzeczy na raz i później mam problem, by skończyć chociaż jedną z nich, 6/ cały czas pracuję na cierpliwością :),
7/ chciałabym się nauczyć szyć i szydełkować.

Aniu, chyba nie można przyznać tej nagrody osobie, która dała nominacje, ale chciałabym, żebyś wiedziała, że bardzo lubię Twój blog (blogi) i zaglądam do nich prawie codziennie :)  

Teraz moje nominacje: 

Jest wiele blogów, które zasługują na wyróżnienie, a codziennie odkrywam nowe :). Pozdrawiam i udanego dnia życzę.

12 komentarzy:

  1. gartuluję wyróznienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Danusiu i dziękuję,że w ten sposób wyróżniłaś też mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje serdecznie:) A to przesympatyczna niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci Danusiu, że pomyślałaś także o moim blogu. Jest mi niezmiernie miło. Nie jestem w stanie wyszukiwać już kolejnych blogów (ostatnio nominowałam kilkadziesiąt) dlatego mam swój własny sposób na podziękowanie. Jest to wyróżnienie "Za blogową przyjaźń". Wystarczy tylko przyjąć i umieścić na swoim blogu lub podarować innym swoim znajomym. Przyjmij proszę go ode mnie w podziękowaniu za wyróżnienie (http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2013/02/misja-blogowej-przyjazni.html). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia od Ani:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuje bardzo , że zauważasz moje skromne wypociny w gąszczu internetowym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyróżnienie mojego bloga i gratuluję wyróżnienia :)

      Usuń
  11. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) Całusy