sobota, 2 lutego 2013

Pierwsza księga

Witajcie :), witam nowych obserwatorów. Witam, także tych, którzy są ze mną od początku. Miło mi poinformować Was, że dzisiaj nastąpiła tysięczna odsłona na moim blogu :) Jestem w szoku, bo zakładając go nie sądziłam, że ktoś będzie chciał tu zaglądać, nie sądziłam też, że tak mnie to wciągnie. Prawdę powiedziawszy, to każdą wolną chwilę przeznaczam na rękodzieło.
Dzisiaj pokażę Wam księgę jaką zrobiłam wg kursu Ani Krućko. Robiłam ją po raz pierwszy, ale już wiem, że nie będzie ona ostatnią:)
Jest wiele niedociągnięć, ale jestem z niej zadowolona, ozdobiona jest kwiatami z krepiny, bo to akurat miałam pod ręką :)
Księga wygląda tak:
Przepraszam za zdjęcie - marnej jakości, robione już po zmroku :)

4 komentarze:

  1. Księga wyszła Ci super. I masz rację, kto raz spróbuje ten tak szybko nie skończy. ja zawsze robie na różne okazje znajomym. i zawsze podobają się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Chyba też spróbuję coś takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna księga. Kiedyś muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi księga bardzo się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) Całusy